Hello world!

Hi welcome back en voor de nieuwe onder jullie, welcome!

Begin dit jaar stopte ik met Hyves, ik was er klaar mee. Steeds meer “vrienden” met wie ik alleen via Hyves contact had, stapten over naar Facebook. Dat gekoekeloer bij vrienden van vrienden was ik helemaal zat. Tijd om mijn Hyves in de prullenbak te gooien. Hupsakee! Mailen en afspreken met mijn echte vrienden doe ik toch wel.

Maar toen kwamen de vragen. “Waar kan ik de columns die eerst op Hyves stonden nu vinden?” *negeer* “Waar is die ene tekst van jou?” *toegemaild* “Schrijf je nog wel?” *begon te krabben aan mijn kin* “Jammer dat je gestopt bent met schrijven.” *nu ook een jeukende nek*. Ok ok, hoog tijd om een plek creëren waar ik mijn hersenspinsels, columns én verhalen kwijt kan. (Scheelt mijn hersenen ook heel wat onthoudwerk). Dat wordt dus hier.

Het verzoek om ook wat oude columns en teksten te posten zal ik inwilligen 😉

Lees, geniet, lach, wind je op én reageer!

Liefs,

Jehan

Leave a Reply

